04.12.2012

Julemesse

Sist helg var jeg med på julemesse på Årvoll gård i Oslo. Det er tredje gang jeg er med, og det er like koselig hver gang.

Jeg var litt engstelig for at jeg ikke skulle ha nok å ha med meg, men når jeg fikk lagt ut alt jeg hadde på spisebordet hjemme, var det slettes ikke så verst. Her er det en salig blanding av strikkede og heklede ting, gaveposer og julekort. Det som det gikk aller mest av, var gaveposene med fyrstikkesker og telys. De forsvant omtrent før messa hadde åpnet. Alt i alt var jeg veldig fornøyd, og satser nok på å bli med neste år også :)








3 kommentarer:

Ninne sa...

Oisann! Har du laget alle disse koselige tingene selv, Inger? Det er utrolig imponerende! Ikke rart det gikk unna! Ha en fin romjulstid, jeg håper vi sees på søndag, hvis ikke får dere kose dere masse! :)

Stine sa...

Så mye du har laget! Masse fint :)

Anonym sa...

Hei. Fant ikke noen mailadresse, så jeg prøver her. Så at du ifjor hadde strikket en grå lue med pelsdusk. Fra Arne og Carlos. Tar du på deg oppdrag å stikker en til meg? Eller kan du fortelle meg hvor jeg kan finne oppskriften? Så på nettet, og oppskrifthefte med luer, men fant den ikke. Setter pris på svar.
Mvh hunes@tertitten.com