08.04.2010

Noe for liten og noe for stor

Jeg holder på å strikke genser til junior (som er 1,86 på strømpelesten) og det er forferdelig kjedelig. Da er det kjekt å kunne variere med litt småstrikk. Denne gangen ble det en liten smekke til nyfødte William :)

 Garn: Dobbel Løve soft
Pinner: 4 mm
Mønster: Her

Genseren til junior vokser sakte, men sikkert....


Påsken er over for denne gang, og vi hadde et kjempekjekt opphold på Skeikampen. Været var ikke av det beste, men vi koste oss veldig allikevel. Mann og datter kjørte slalåm mens mor gikk turer på bena. Om ettermiddagene ble det en runde i hotellets basseng. Hotellferie kan virkelig anbefales :)

Lørdag formiddag fikk vi faktisk et lite gløtt av sol :)

 
Da var det plutselig helg igjen, og jeg håper dere får noen flotte dager. Her på østlandet er det endelig meldt SOL og knallvær!

7 kommentarer:

AnitaK sa...

Så flotte bilder fra tur da!! Ser så kjekt ut.. Jeg er ingen skigåer men det spørs om jeg ikke burde tørke støv av skiene en gang i ny og ne :)Søt den smekken, det er greit med litt motiverende småstrikk inne i mellom når man skal strikke til de store..
Klemmer i fleng

Epletreet sa...

Fint og være på tur.
Men nå trives jeg på terrassen, 13.3 grader!
Trenger noe småstrikketøy, så nå iler jeg ned på syrommet for og finne garn. Jeg vil strikke smekke til tantebarnet:)
God helg!

Vibbedille sa...

Smekker!!! Det er ååå herlig!!! Det ventes småfolk i nærmeste familie så det skal strikkes her også etter hvert! Skikkelig koselig å strikke!!

Kos deg og ha ei herlig strålende helg!

Klem fra Vibbedille ;))

Ninne sa...

Så koselig å ta på lillegutten sin en hjemmestrikket søt smekke da!
Så fin påskeferie dere har hatt! Jeg blir litt nysgjerrig på om dere bodde på Skeikampen hotell, som onkelen min har tegnet?
I dag har jeg strikket på terassen, det var 15 grader i skyggen, så nå er det bare å kruuuuse inn i helgen, den skal nemlig bli god!
Kos deg masse!!!

Lise in Norway sa...

Ja genseren vokser og gutten med så stå på Inger :) Min største genser var til en gubbe i str 58 og det var tungt. Gjør det ikke igjen hehe. Hotellferien så deilig ut mmmmmmm

Wenche/chawo sa...

Så herlig smekke,du har strikket.Koselige bilder fra turen også.

Elins Strikkeri sa...

Søt liten smekke du har laga, ja det er godt med litt småtteri innimellom dei store prosjekta!! Ha ein flott laurdag:))