27.03.2010

Litt småstrikk :)

Frøkna ønsket seg rosa "leggingser" med fletter - og fletter ble det :)


Garn: Alfa
Pinner: 5 mm

Nok et par Bella's Mittens har det også blitt. Dette er siste par ut for denne gang. Men alle er gitt bort, så neste vinter må jeg nok strikke et par til meg selv også.

  Garn: Alfa
Pinner: 6 mm

En liten gutt ble født for et par uker siden, og jeg har strikket denne luen til han. Siden vi nå går mot varmere tider, har jeg strikket den i bomul

Garn: Mandarin Petit
Pinne: 3 mm
Mønster: Gros djevellue

 
En riktig god påske!

17 kommentarer:

Ninne sa...

Så moro det må være å ha en sånn liten frøken å strikke kjempefine fletteleggingser til! Ønsker deg og dine en kjempefin påske!! Kooos dere masse! Klems :)

Brit Strikkenerd sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar inn til meg:)
Her var det masse fint som hadde blitt ferdig:) Har veldig lyst til å prøve meg på disse vottene, håper på å få sette igang i løpet av påskeuka:)
Ønsker deg samtidig en riktig gos palmehelg:)

sipusa sa...

Kjempeflotte leggiser! Og mottakeren virker svært fornøyd:-)

Hanne sa...

Stilige leggings :D Ønsker deg ei riktig god påske :)

Moan sa...

Stilige!
Håper LilleGull snart kommer dithen at hun ønsker seg slike ting. Det ser så kjekt ut å strikke.

Ha en fortreffelig påske!

Quiltefia sa...

Så fine ting du har laget!! De vottene har jeg strikket noen av også, morsomme å lage!! God Påske!! AnneK:-)

Elins Strikkeri sa...

Flotte leggingser, lue og votter!! Ynskjer deg ein GOD PÅSKE:))

Renate sa...

Så fine de ble til slutt. Jeg hadde ikke trodd at hun skulle få dem på leggene jeg altså :D Men det viser jo bare hvor dårlig størrelsesyn jeg har ;) hehe.. Hyggelig å treffe deg, forresten ;) Ha en goood påske :)

AnitaK sa...

Så fine leggiser! Jeg er på en måte litt kurert fra å strikke leggiser, men nå kjenner jeg det prikke pittelittegranne i leggisgenet mitt :) Påskeklemmer i fleng

Anonym sa...

God Påske til deg også :)
Klem fra Ronille

Daria sa...

riktig go påske til deg også kjære Marihøne:)herlig ting hos deg som vanlig:)

Sologbolig sa...

Nydelige strikka leggingser. Ønsker deg ein riktig god påske.

Felisi sa...

Flotte leggvarmere! Litt mer spennende enn ribbestrikkede som jeg har laget...

Takk for link til matbloggen, der var det mye godt! Nå har jeg sittet og siklet og skrevet ut den ene oppskriften etter den andre, det er godt med litt ny inspirasjon!

Ha en flott påske!

Daria sa...

gratulerer med dagen:)

Pernille Ulrikke Bøe sa...

Hei Inger! Så fin blogg du har! Fant den på facebook jeg vettu, så nysgjerring som jeg er! uff.. Sitter for øyeblikket med vann i munn etter å funnet matbloggen du snakket(regner jeg med) fy så mye godt!!

Håper dere har hatt en fin påske, var kjempe koselig med besøk forrige helg! Og forresten GRATULERER MED DAGEN :)

elle-melle sa...

Flotte leggings!
De vottene har jeg et mønster til liggende og vente - de er kjemefine og jeg har så lyst til å strikke dem. Men alltid er det noe annet jeg bare skal gjøre først. Håper jeg rekker det før vinteren kommer igjen:)

Maria sa...

Nydelige leggiser.