24.06.2013

Ny kjole til Ebba

Dette er kjolen "alle" lager for tiden,
så da lille barnebarnet fylte 2 år måtte jeg jo lage en til henne også. 
Jeg synes den er noe av det søteste jeg har sett :)




Oppskriften er fra Dales babyhefte nr 277.
Garnet heter Vipe og stoffet er kjøpt på Stoff og Stil.

Dukken hun fikk av oss måtte få noen nye klær.
Oppskriftene er fra boken "Babystrikk til dukken",
og jeg har brukt noe babyull jeg hadde liggende 



Og til slutt et hjemmelaget kort til bursdagsbarnet :) 




Ha en fin uke!

7 kommentarer:

Silje sin blogg sa...

De kjolene er jo så fantastisk! Og din intet unntak! Nydelige farger sammen! Søt dukkekjole også da!

LindaE sa...

ÅÅå, for ein nydeleg kjole! Eg held også på med eit eksemplar til min 4-åring, og det er skikkeleg inspirerande å sjå alle versjonane som blir laga. God sommar!

Bibbi sa...

En lekker strikkekjole!
Mange flotte kort lager du også ;-)

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Linn sa...

Lekkert! har ikke tid til å blogge når man holder på med en sånn produksjon!! :) Klem fra Brussel!

Unknown sa...

Utrolig flott.
Tror jeg vil prøve meg på en slik til oldebarna.