20.06.2011

Bleiekake

Endelig har prinsessa vår kommet - helt perfekt og så vakker! Og vi kan smykke oss med titlene bestemor og bestefar :)
 
Da vi var nede og hilste på henne for første gang, hadde jeg laget en bleiekake som vi hadde med. Utrolig morsom å lage, og den gjorde stor lykke hos de nybakte foreldrene :)
 
Ideen er ikke min, jeg har sett noen lignende i andre blogger. To etasjer av ”kaken” er satt sammen av bleier. Toppen er et babyteppet jeg har strikket. Så pyntet jeg ”kaken” med hjemmestrikkede sokker, bodyer, smukker, klut, kosedyr og en liten bamse, og til slutt pakket jeg hele herligheten inn i cellofan.
  Nå gleder vi oss masse til å bli kjent med det nye lille vidunderet Y

16 kommentarer:

Linda sa...

Så stilig!

Elins Strikkeri sa...

Så gøy den var og kan nok tenke meg at den vakte begeistring hos foreldrene:))

9na sa...

ÅÅÅ så koselig da...

Mmmarianne sa...

Gratulerer med prinsessa :-)))

Veldig mye lekre babyting hos deg nå, altså! Kikker innom heri ny og ne, men er helt håpløs på å kommentere. Shame on me!

Ønsker deg en fiiiin sommer i samme slengen!

kleM

Jane sa...

Først og fremst: Gratulerer så mye som bestemor! Det må være fantastisk stort :)
Nydelig kake du lagde og for en fantastisk god ide :)

karna sa...

Gratulerer så mye og så artig måte å gi oppmersomhet til en nyfødt.

Ragnhild sa...

Gratulerer! Tenker du koser deg! Og pinnene dine flyr bare fortere og fortere nå som du lager alle disse nusselige småtteriene! Herlig bleiekake!!! For ei flott gave! Stor klem :)

Berit sa...

Gratulerer som bestemor! Fantastisk artig bleiekake du hadde laget! :)

Evak sa...

Så stilig ....Kjempe artig...

Felisi sa...

Gratulerer så mye som bestemor! ;)

Flott bleiekake du hadde laget, tenker den var populær ja.

Fjellrosa sa...

Sååååå nydelig......og gratulerer så masse:)))

Lill-Ann sa...

Grattis med barnebarnet. Skikkelige flotte de bleiekakene. Lill-Ann.

Beate sa...

Gratulerer som bestemor til ei lita prinsesse! Flott bleikake

2ne sa...

Gratulerer som bestemor :-)
Utrolig morsom idè til gave - morsom og kjempelekker.
Ønsker deg en riktig god sommer også.

Ingvild sa...

Den var utrolig fin og ga masse idéer til fremtidige gaver. Takk takk!:)

Ninne sa...

Veeeldig sent ute, men aldri for sent å gratulere med barnebarn!!! Så utrolig hyggelig!
Bleiekaken er kjempesøt, jeg har aldri sett sånn før jeg... og jeg syns jeg ser noe hjemmestrikket innimellom bleiene, det blir sikkert satt kjempe pris på!

Ha en fortsatt fin ferie der du er!

Sommerklem!!!