17.02.2011

Alle gode ting er tre :)

Endelig har jeg fått ferdig mitt tredje par med selbuvotter og denne gangen ble de i mine øyne helt perfekte! (selvskryt er velskryt ;)

 
Oppskriften finner du her 

Garn: Falk 
Pinner: #3 

For et par uker siden var jeg på hyttetur til Blefjell med en gjeng fantastiske strikkejenter. Vi hadde leid en super hytte, og med knallvær og hyggelig selskap, ble det en uforglemmelig helg!
   


Jeg hadde planer om å strikke ferdig en av de ovennevnte vottene, men kom hjem med kun en vrangbord. Kombinasjonen skravling, strikketøy og rødvin er ikke alltid så heldig, så jeg endte opp med to høyrevotter ;) Den ene votten ble da kjapt redusert til en vrangbord! Fredag kveld hadde vi pakkelek og jeg fikk en flott pakke med deilig garn - garn jeg aldri har prøvd og som jeg gleder meg til å strikke noe fint av
    På lørdagen hadde vi quiz og laget jeg var på vant! Alle fikk premie, og jeg var så fornøyd med mitt nøste med herlig lilla TulliBall!
   
Nå strikker jeg videre på babyteppet, og det vokser sakte men sikkert :)

5 kommentarer:

Renate sa...

De vottene der ble nydelig! Liker fargekombinasjonen godt! Hadde en kjempefin tur på hytta med deg! Gleder meg til å få ferdig hyttebok :D

[morgrethe] sa...

Hallo:)

Så fine votter da, og selvskryt er lov. Og vinnerlykke har du forstår jeg, for det var skikkelig fine premier.

Håper du koser deg.

Klem Grethe

Nena sa...

Så mange fine votte du har strikket og ja, de ser helt perfekte ut :-) Hyggelig med jentehyttetur og moro med fine premier :-) Ønsker deg en fin uke :-)

Misemor sa...

Hei, Jeg oppdaget nettopp din blogg og du verden så mye fint du lager. Og ideen om strikkehytte/hyggetur er jo bare genial.
Jeg legger meg til som følger hos deg og kommer nok tilbake titt og ofte.
=) Misemor

Kuninganna sa...

Pink gloves are beautifool!!!