16.09.2010

Så er årets "Strikk i Ørska" over for denne gang

Da er årets "Strikk i Ørska" over for denne gang, og det ble akkurat så morsomt som jeg hadde regnet med :) Med rundt 60 strikkeglade damer samlet i et rom kan det jo ikke bli annet enn gøy! :) Noen fikk strikket masse, andre ikke fullt så mye;) Jeg begynte på en arm ikke mindre enn tre ganger, og den ble nesten ferdig. Men det må jo strikkes en arm til, så det blir nok en stund til jeg får vist frem den genseren her.

   Irenesol, meg og AnitaK


 Litt turister var vi også :) Her er vi ved Trollveggen :)  AnitaK var flink guide og fotograf.

Her kan du lese hva som ble skrevet om treffet i Vestnesavisa :) En stor takk til Kristina, Kristin Helene, Ellinor og Wenche for en fantastisk helg!

5 kommentarer:

safransax sa...

Kan se at dere hadde det kjempekoselog;)
Hmmm tror jeg må prøve å komme meg på et strikketreff altså;)

Hedvig sa...

Takk for titten - veldig koselige og fine bilder! Er sikker på at dere kosa dere masse!

amylin sa...

Å, det ser så koselig ut! Neste år skal jeg virkelig være med!

AnitaK sa...

Å så kjekt altså, digger sånne pustehull i hverdagen, og jeg flirer fortsatt når jeg tenker på Ørskestrikking og hytteliv, fantastisk!! Genseren blir nok snart ferdig skal du se :) Klemmer i fleng

Frk.Badegakk sa...

Ser ut som dere hadde det kjempekoselig!!!=D