23.01.2010

Trenger et spark bak....

Her går det skikkelig tregt med strikkingen om dagen. Har så lyst, men kommer liksom ikke i gang. Et skikkelig spark bak er nok det jeg trenger ;) Det eneste jeg har fått gjort i det siste, er å feste trådene i disse pulsvarmerne som ble ferdig før jul en gang. Disse har jeg strikket mange av, og mønsteret finner du i bloggen til Hege.

  Garn: Bris
Pinner: 4

Til tross for liten aktivitet her inne, har jeg mottatt to koselige awards. Tusen takk til Trollmor, Ruth@ og Therese!

 

Av min niese har jeg fått denne utfordringen:
1. Gå inn på mine bilder/mapper
2. Velg den 6. mappen
3. Finn det 6. bildet
4. Sett inn bildet på bloggen og skriv litt om det

 
Bildet viser en meget konsentrert frøken på ridekurs. På bildet er hun 7 år gammel.

Bloggen til Cille jubilerer i disse dager og det kan lønne seg å ta en tur innom den. Hun lager masse flott :)

Ha en fin lørdag!

10 kommentarer:

Ninne sa...

Så lekre pulsvanter! Disse fikk jeg lyst til å lage også! Men hvordan i all verden skal vi kunne gi deg et spark over eteren da?? Det lurer jeg på! For mønstre og idéer mangler du antakeligvis ikke, så vidt jeg vet ;)

Ha en flott helg!!

mimouna sa...

Fine pulsvarmere, det er så nydelige fargsjatteringer i det garnet. Og snø er jammen den perfekte bakgrunnen når man skal ta bilder. Håper nesten den blir liggende lenge bare av den grunn, hehe.

Ha en fortsatt god helg!

strikkedilla sa...

Kjempeflotte pulsvarmere med nydelige farger.

karna sa...

Nydelig pulsvanter og kjekt at de er helt ferdige ,-) Jeg har virkelig "sparket meg selv i gang" i dag. Ha ei fortsatt fin helg, klem

Lillejotte sa...

*Sparke tante en viss plass* O:) Det er ikke slemt når man ber om det selv! :P Hehe :P

God helg! :) Fine pulsvarmere forresten! :)

Anonym sa...

Hei.Kjempe fine pulsvarmere.NYDELIG FARGE,Gratulerer med Awarden den fortjener du.Kjempe fin blogg du har.Ha en riktig fin Søndag.Klem fra Bodil...

2ne sa...

Flotte pulsvarmere i lekkert mønster.
Man kan ikke være like produktiv hele året, tror man trenger noen små pauser innimellom jeg, for lysten kommer nok sterkt tilbake :-) Ønsker deg en fin søndag.

Elin's håndarbeid sa...

Hei! Titta innom bloggen din og kjente meg igjen i at man trenger et spark bak, men man skal være gla for det man får gjort :))
Mitt problem for tia e at æ ikke får avslutta noe av det æ holder på med, og lysta til å starte med noe nytt e der hele tia. Og den blir jo ikke mindre når man er innom og titter her i bloggverden på alt det fine som produseres rundt om i de forskjellige hjem.
Ønsker deg en fin uke og håper at lysta kommer sigende etterhvert.

AnitaK sa...

Jeg bruker ikke å sparke jeg, men av og til pirker jeg såvidt borti med en liten strikkepinne :) Men du får sparke deg sjøl, jeg sliter nok med mine prosjekter jeg.. kanskje det hadde hjulpet med noe nytt på pinnene??? Eller kanskje ikke??? Uansett, ha en superduper dag, klemmer i fleng

Helen Brekke sa...

Nydelege pulsvarmerar! Vær så snill å seie at du berre brukte eit nøste ja? :p Har berre eitt nøste heime eg må bruke opp.
Prøvde å leite etter oppskrifta, men fann han ikkje. Kan du hjelpe meg?