11.01.2010

Snart jubileum og nye sokker

Bloggen min begynner å nærme seg 20.000 besøkende og et aldri så lite jubileum. Jeg startet med teller 1. mars i fjor og syntes det er hyggelig at så mange er innom og titter. I forbindelse med jubileet har jeg lyst til å overraske en av dere som besøker bloggen min med en liten hilsen i posten.

Skriv en liten kommentar til dette innlegget, så er du med i trekningen som finner sted på søndag :)

Jeg har strikket et par sokker som passer akkurat til føtter i str 34. De er fra boken "Mauds hjerte" og heter Ronilles spiralsokker.

 
Garn: Viking sportsragg
Pinner: 3,5

16 kommentarer:

Marianne sa...

Gratulerer! Jeg kom over 20 000 selv i jula, og grunnet juleferie ble det ingen feiring hos meg.... Får ta det ved en senere anledning. Flott farge på sokkene!

Beate sa...

Flotte sokker! Håper jeg får inspirasjon nok til å strikke sokker snart.. Gratulerer med gode besøkstall :)

Anonym sa...

Gratulerer !
Flotte sokker , fra ei herlig bok :)

Josefine (HB)

Mariann sa...

Gratulerer med jubileet

Iryl sa...

Gratulerer med 20000 besøkende. Så gøy!

Elin's håndarbeid sa...

Gratulerer med så mange besøkende. Æ må også få installert en besøksteller.
Fine sokker du har strikket.
Ha en fin dag!

AnitaK sa...

Grattis med kommende jubileum! Du har så fin blogg at det er ikke rart at det er mange som popper innom da. Jeg nærmer meg 10 000 og fryder meg hemningsløst over det :) Foreløpig har jeg ikke strikket en eneste maske fra Ronilleboken, men det står på lista over kommende sokker... Jeg har bare så himla mye på pinnene nå at det er på tide med ett realt nakkegrep om jeg skal få gjort noe som helst ferdig.. Dine sokker var jo kjempefine, lekker farge! Er vel snuppa som har fått seg nye sokker nå da? Ha en flott dag, klemmer i fleng

Anonym sa...

Hei.GRATULERER.Du har en veldig fin blogg og er kjempe flink å strikke.Ønsker deg en riktig fin Onsdag.Klem fra Bodil..

iris sa...

Jøss, det er mange besøkende gitt. Ikke så rart det da, for bloggen er skikkelig bra.

Lise in Norway sa...

Gratulerer Inger Kjempe hyggelig å stikke innom deg og se hva du lager.
Lise

Unknown sa...

Gratulere med jubileumet!

Sokkene er kejmpeflotte. har det strikkeheftet jeg også, men har ikke fått strikket noe fra det ennå!

ha en fin dag!

Tino sa...

Gratulerer med mange besøk!
Flotte sokker i fin farge.
Ønsker deg en fin uke videre :)

Elins Strikkeri sa...

Grattulerer med 20000 besøkende, flott blogg du har!! Ha ein fin kveld:))

2ne sa...

Gratulerer med jubileèt :-) Koselig at jeg skulle finne deg her inne etter mange år uten kontakt. Ønsker deg en fin uke.

Karipia sa...

Grattis med over 20 000 besøkende:) Herlig farge på de søte sokkene dine. Har enda ikke klart å begynne på noen av sokkene fra boken enda jeg.....men det blir etterhvert:)
Ønsker deg en flott helg:) KLÆM

amylin sa...

Fine sokker og gratulerer med jubileum. Ser deg i Lillestrøm til onsdag?