22.12.2009

Bittelille julaften

Nå nærmer det seg raskt den store dagen, og vi begynner å bli ferdige
med alle forberedelsene. I dag har jeg startet på min etterlengtede juleferie,
skal ikke tilbake på jobb før 4. januar :)

I går fikk jeg kjøpt inn og pakket den siste julegaven, juletre og julemat er kjøpt inn,
så nå mangler det bare å få satt sammen pepperkakehuset og å pynte huset.
Men det gjøres ikke før lillejulaften her hos oss. Tradisjoner er det viktig å holde på :)

Ikke mange gavene igjen på kalenderen min heller. Blir egentlig litt trist å våkne opp
1. juledag og ikke ha noen kalendergave å glede seg til...
Her er de to siste dagers kalendergaver:



Nå har jeg fått så masse flott garn - og jeg som lider av strikketørke om dagen.
Håper det går fort over :) Pepperkakehuspynting er vi også ferdig med -
mangler bare å sette det sammen. Gruer meg like mye til det hvert år -
ender som regel opp med en skikkelig blemme på en av fingrene :(

5 kommentarer:

AnitaK sa...

Ah, genialt. Pynten på før montering. Jeg kan jo bare drømme, jeg som ikke en gang har laget (eller kjøpt) pepperkakehus :) Jaja, kanskje neste år?? Uansett, ønsker deg en riktig god jul, og satser på at vi treffes flere ganger til neste år. Vært utrolig kjekt å bli kjent med deg, klemmer i fleng

Ninne sa...

Å er det ikke deilig! Jeg er også nesten i mål, har igjen litt handling og pyntingen til slutt i morgen.... men nå skal en lang juleferie nytes sakte! Masse hygge i vente! Vi begynner med "solfest" på Feinschmecker i kveld, gjett om jeg gleder meg da!

Jeg ønsker deg og dine en kjempekoselig jul og et godt nytt år!

Juleklemmer fra meg!

Unknown sa...

Stikker innom for og ønske deg en fin og fredsfylt jul med masse smil og latter.
Selv reiser jeg til hytta og tar julen med levende lys og vedfyring.

Masse gode julehilsener fra
Syglad

amylin sa...

Pynten på før montering, er det bedre? Har ikke prøvd det, jeg. Ser i alle fall veldig julete ut. Ønsker deg og dine en veldig god jul! Vi ses på SnB i løpet av 2010.

Sologbolig sa...

Eg komme innom for å ønska deg ei riktig fin og trivelig jul. Kos deg masse. Juleklem ...