07.06.2009

Jeg er her fortsatt :)

Jeg har vært så opptatt i det siste at jeg ikke har hatt tid til å blogge og ikke fått vært med på ABC i ord og bilder på to uker. Men jeg håper å komme sterkere tilbake etter hvert.

Vi hadde en fantastisk pinse - det var den helgen sommer'n kom til byen. Vi reiste riktig nok bort fra Oslo, men dit vi dro var det like flott. Vi tok med oss yngstemann og dro på tivolitur til København. En kjempekoselig tur - og frøkna var så fornøyd med å ha en mamma som var så tøff at hun torde å være med å kjøre nesten alle karuseller og berg og dalbanen tre ganger etter hverandre! ;)

 


Men denne torde vi ikke å kjøre....

 

Sukkerspinn er et must når man er i tivoli, men ikke alltid like lett å spise uten å bli klissete i hele fjeset :)


Andre pinsedag ble vi invitert med på båttur og det gjorde pinsehelgen fullkommen! Strålende vær og barna tok årets første bad :)

 

 

Denne helgen har vi vært på vår årlige tur til Beitostølen hvor mannen deltok i Det norske fjelleventyret. Vi har kost oss masse i hyggelig selskap og mannen var storfornøyd med å slå rekorden fra i fjor.

 

Frøkna hadde med seg en venninne og her er de på vei for å se pappa løpe i mål :)

 

 

Nå er det en dag på jobb før jeg skal legges under kniven for å få orden på skulderen. Krysser fingrene for at den nå blir bra - og jeg kan ta opp igjen strikkingen for fullt. Jeg ønsker dere alle en flott uke!

7 kommentarer:

Sologbolig sa...

Hørtest ut som ein kjempefin tur. Så tøff du er da, det hadde ikkje eg tørt ( er ei pyse på det området) Lykke til med å få ordna skulderen din. Ha ein fin kveld.

Hannes hage sa...

Så tøff du er! Jeg har super karusellskrekk, og er selvutnevnt jakkepasser på alt som er mer skumelt enn hestekarusellen. Du er modig du!

Mmmarianne sa...

Herlig Tivolireportasje! :-)))

Lykke, lykke til i morgen - og dagene som kommer! Krysser fingrene for at du blir skikkelig årntli' reparert!

KLEM

grethekristin sa...

Koselig og fine turer dere har hatt:)
Ønsker deg masse lykke til med å få orden på skulderen.

Heklejenta/Berit sa...

Høres ut som dere har hatt flere koselige turer i det siste. Lykke til med opersjonen, og massevis av god bedring til deg.

Brit Strikkenerd sa...

Takk for hyggelig kommentar på bloggen min:)
Sender deg mange gode lykkeønsker med skulderen din!! + EN STOR KLEM:)

Ninne sa...

Så hyggelig å se dere igjen!!!