09.04.2009

 

ManneHobbyboden har invitert til påskeparty og alle er invitert! I løpet av påsken skal vi ta bilde av noe godteri, noe drikke, noe hobby og noe vi forbinder med påsken. Festen starter skjærtorsdag og varer til og med mandag 13. april. Stikk innom Manne og bli med du også da vel! Dette er et must for meg til påske; Anton Berg marsipanegg, tullipaner, påskeliljer og verdens søteste lille påskehare :)

 

Flere bilder av påskekos kommer etter hvert :) Og her er de jeg har vært på partybesøk hos så langt: Grethe, Ronille, Ruth@, Vibbedille, Sommerfuglen, Tinos, Elin73, ASSA, Jeanette, Vimsen, Sommertid, Anne-Grethe, Petunia, Tittei, LinnMarit, Stubbetufsa, TheSingleGirl, Baddie, Gud75, Fidus, Beate, Felisi, Bittami, Arielle, Lise H, Guro

22 kommentarer:

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
For en flott tur dere har vært på!
Har en "smule" lyst å reise litt jeg også;)

Nå må jeg se å ta en tur innom påske-partyet;)

Ha en knallfin Påske!
Stor klem fra Chatrine:)

VELKOMMEN sa...

Hei!
Jeg er innom og titter på bloggen din :). Du tar mange fine bilder og strikker mange flotte produkter. Jeg kommer til å følge bloggen din.
Fint med PåskeParty - blir kjent med nye bloggere.
God Påske:)

Anonym sa...

Japp, party går vi ikkje glipp av! Kos deg på kino, vi har akkurat spist sein frukost med ungdommen (min 2. i dag...)
Klem.

Anonym sa...

Japp, party går vi ikkje glipp av! Kos deg på kino, vi har akkurat spist sein frukost med ungdommen (min 2. i dag...)
Klem.

Elin73 sa...

Da er det partytime.Du er velkommen innom bloggen min.
God påske
Klem fra Elin

vibbedille sa...

Ihaaaaaa! Herlig! Party Party.....nærmere en PARTY Ballong UTENN luft...sånn føler eg meg hehe, men NÅskalJr i seng og eg skal svinge meg i sofaen medPinner og garn!

Kooos deg og nyyyyt kvelden!

Klem&Kos Vibbedille

ASSA sa...

Kjempemorsomt å møtes på Party ;D
Du får ha ei riktig God Påske!

Vims sa...

Hoppla! Hærlig med party! Litt sånn "bli kjent" også, med masse nye blogger ja. Ha en heidundrende fest!

Vanja sa...

Hei og God Påske til deg...Gøy med party:-)
klem Vanja

Anne Grete sa...

Takk for besøket og her var det også party. Så kjekt med sånne blogg party, en får jo sett så mye fint. Ha en fortsatt fin påske.

Petunia sa...

Flotte påskebilder du har lagt ut:)
Vi begynner å bli en fin feststemtgjeng her!
Har linket deg jeg. Håper det er ok:)

Petunia

Lenen sa...

Nå har jeg kikket på bloggen din, kjempeflott. Fortsatt god påske, flott med påske-party. Hilsen LeneN

Baddie sa...

Så koselig påskehare du har! Påske er gul for meg også. Det er koslig å pynte opp med vårblomster som tulipan og påskeliljer. Har dessverre ikke vært i Edinburgh, men det så ut som en kjempeflott by. Ha en fin langfredag!

Olga T sa...

Vackra påskbilder du bjuder på!! Glad Påsk!

Stubbetufsa sa...

Hei, marihøna! Jeg er på partytur! Artig å se nye blogger!

Bella sa...

åh, de påskebildene dine var herlige! ordentlig påskekos!

Har linket til deg gjennom partyet:)

God påske videre!
Stor klem fra meg!

Gudrun sa...

halloen.. ville nå bare ta en tur innom partyet ditt :) koselig her hos deg. kom gjærne til meg også :)

påske klæm fra Gudrun

AnitaK sa...

Å så fine bilder du har i bloggen din. Artig med slik partyaktivitet, man kommer seg litt mer rundt en man gjør ellers :) Ønsker deg en fortsatt fortreffelig påske

Linn sa...

Er innom paa Partybesoek jeg! naa skal jeg lese llitt omturen din ogsaa! kos deg videre paa partyet da:)

Beate sa...

Da har også jeg meldt meg på partyet. Fortsatt god påske :)

Vestlandsjenta! sa...

Nå er jo mange av ABC folkene med på party også!! Koselig dette!!

Ha et flott party videre!!

Fidus sa...

Morsomt med påskeparty, godteri og ikke minst, påskefri! Kos deg!!