05.12.2008

5.desember

Y I dag inneholdt kalenderen et nøste med deilig, tynn alpakka. Et av mine favorittgarn faktisk! Tusen takk Therese!

 

Jeg har strikket et varmeflasketrekk i Misti fra Du store alpakka. Kjempemykt og deilig, men det røyter en del. I oppskriften er det sydd på perlemorsknapper og perler, men jeg ser for meg at de bare vil være i veien. Knappene på bilde her har jeg bare lagt løst på. Dette blir kanskje julegave til en som fryser på bena.... :)

 

Og til slutt et bilde av "blånissejenta" vår. Hun er henrykt over all snøen som har kommet her i Oslo de siste dagene :)

 

7 kommentarer:

Unknown sa...

Så flott en varmeflaske trekk su har strikket, flotte pakker du får p din julekalender :-)
Ønsker deg en fin adventshalg :-)

shygirl sa...

Hei på deg :-))
Takk for kommentar i bloggen min. :)

Kjempegøy å være med på julekalendervenn, så morsomt å se hver dag hva alle får. (må jo inn å kikke i dagens oppdateringstråd:) :))

Så flotte pakker du har fått. :)
Jeg har jo faktisk vært på besøk i bloggen din tidligere ser jeg, men som regele sitter jeg så lenge og koser meg i blogger at tiden flyr og jeg må avslutte både før jeg er ferdig og før jeg rekker å få skrevet noen kommentar. :/
Du lager utrolig mye fint, både strikking og kort. :-)
Flaskevarmeren var jo herlig, da! Kan tenke meg den varmer godt.
Så du hadde sydd lammerull også, det gjør jeg også hvert år sammen med min mor. Her er det vanlig med julebrød/hvetekake med rull, når man spiser det så er det snart jul. :)))

Ha en fortsatt flott helg :-)

Anonym sa...

Skikkelig herlig te varmeflaske trekket! Holder også på med det! Herlig gave!!!Innom for å ønske deg en herlig helg og koooos deg! Nyyyt dagene ikkje lenge til jul gitt! HO HO HO

klem og kos Vibbedille

Anonym sa...

Kjempefint varmeflasketrekk. Ha en fortsatt fin søndag:)

Hannes hage sa...

Så lekker varmeflasketrekk du har strikket! Helt nydelig.

Anonym sa...

Så gøy med kalendergaver, du har fått mye fint! Varmeflasketrekket ser deilig ut, det trenger i grunnen ikke noe pynt synes jeg. Fint akkurat slik det er.

Anonym sa...

Flott trekk du, herlig og mykt.
Kjempefine kalendergaver du har fått - en spennende start på dagen!