27.04.2008

Pakke fra Mollys Heaven

Jippi - jeg er på nett! Så nå må jeg forte meg å benytte sjansen til å vise frem det fine jeg har kjøpt fra Mollys Heaven:

Knotter til et gammelt skatoll jeg har planer om å få malt i løpet av våren


Lysestaker i alle former og fasonger får jeg aldri nok av


Søte, små trehjerter som er fine til å ha på pakker
- kanskje med en liten påskrift?


Disse emblemene er også fine å bruke på f.eks. pakker eller lys


Og se hva snille Molly hadde lagt med i pakken!
Tusen takk skal du ha - jeg elsker overraskelser!

9 kommentarer:

[morgrethe] sa...

Hallo lille Marihøna, som har blitt et år eldre ser jeg.

Du har vært nettløs, og jeg har hatt en lang bloggtørke. Vet ikke om tørken er over enda, men nå sitter jeg iallefall og koser meg her. Gleder meg til å se Klukka'en din. Jeg sitter og monterer en jakke til sjefen nå. Har mange prosjekter jeg har lyst til å strikke. Tenker jeg godt etter, så har jeg vel garn til mange prosjekter også. Hmmmm.... tenkte egentlig at jeg skulle strikke Shetland Triangle -sjalet, men jeg er helt håpløs i engelsk. Jeg har en frykt jeg må overvinne der.... for det er jo så mange fine engelskespråklige oppskrifter.

Ha en fin uke.

[morgrethe] sa...

Oj.... glemte helt å kommentere alt det fine du har kjøpt på Mollys. Koselige lysestaker....jeg tenner fortsatt lys jeg, så koselig om kvelden.

Knottene blir sikkert fine også. Regner med at du viser dem når kommoden er ferdig.

Da må jeg komme meg i seng.

God natt....zzzzzz

Randi sa...

Jeg digger Mollys!! nå må jeg ha meg en liten runde til..for det er så mye jeg vil ha!!
Så har jeg snart bursdag og da må jeg jo bare unne meg lit mer!!

Ha en flott dag.

Anonym sa...

Pene ting, god smak! :-)

Anonym sa...

Her var det mange flotte ting, skulle gjerne vært innom den butikken jeg også. Ha ei fin helg.

ChatrinesLiving sa...

Så masse fint!
Jeg elsker sånne knotter! Har byttet ut til slike på nesten alt som har knotter her i huset:)
Tror ikke din hage er like ille som min. For hos meg er det kun gjørme, bare sneen nå forsvinner helt, skal det bli plen og planter og trær. Gleder meg til å ta fatt på utsiden:)
Ønsker deg en kjempefin helg!
Klem fra chatrine:)

Anonym sa...

Stikker innom for å ønske deg god helg. Spennende ting du har fått fra Molly, tror jeg får stikke innom henne også.

Anonym sa...

Hei, det er jeg som er den anonyme!! Bare litt sjenert ;)

sms

Anonym sa...

Heisann. Innom for å ønske deg ei fin helg.
Klem fra Ronille